Sprill

Det måste vara första lördagkvällen på månader som jag sitter hemma och bara känner lugnet. Hade jag varit i Karlstad hade myrorna varit framme i kroppen och arena hade inte varit långt borta, vilket resulterar i att vi på H-huset far in till krogen och dansar oss igenom kvällen tills två bussen snällt rullar hem igen. Idag är annorlunda för nu sitter jag i lägenheten ensam.. Kom just hem från att ha varit hemma en snabbis och hälsat på och fått lite popcorn och nötter i magen :) Är lite halvseg efter gårdagens bravader.


Dagen började bra, men ju klängre tiden har gått ju mera bakis har jag blivit. Vaknade imorse och kunde inte somna om så gick upp och drog igång med tvätten och städning efter gårdagens klasande. Hade en mindre förfest i lägenheten och Jessica och Therese var ett av de käraste återseendena. Känns bra att vi fortfarande har varandra :) Det gillar jag, jag är inte helt utelämnad här i Sundsvall. Sen blev det att fara ner på Lyset och dansa natten lång.
I alla fall, sen skulle det ju komma folk över och äta tårta så bakade en tårta där på morgonkvisten med, men efter det vände det sig i magen och sedan dess har jag känt mig lite sisodär. var nog det att jag höll igågn i morse som gjorde att jag inte kände av så mkt, men när jag andades ut en sekund insåg jag att jag nog var lite bakis även jag. Men det var det värt och nu känns det mkt bättre :)


Nu ska jag hoppa i sängen och sova natten lång och sova ut imorron för det har jag förtjänat!


Kommentarer
Postat av: Piiiida

Va på arena om kolla på tensta men shit alltså va ja sakna er, e ju int alls samma sak utan vanliga partygänget!

2008-03-02 @ 17:35:13
Postat av: JoHanna

vi sitter redan och smider planer inför helgen här på sveadownunder ! men det kommer inte vara samma sak utan dim min danspartner ! : (

Postat av: Förrädis

Tjo! jag sitter här o tråkar.. låter som du har det brar hemma o tur är väl det:P
Hoppas du har det bra på praktiken o att det gick bra att sova ut;P

2008-03-04 @ 09:28:16
URL: http://adamraaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback