K1

Då var Påsken igång och det är redan långfredag. Mamma och pappa var just här på middag. Menyn ser ut som följande:

Toast m rödlök creme fraische och rom
Till detta ett  vitt mousserande vin

Ugnsabakad lax med ädelost cremefraische på grönsaksbädd
Ett rött chilenskt vin

Ost och kex med päron och vindruvor
Ett lätt rött vin

Förutom att laxen drog ut på tiden så blev det gott och middagen blev lyckad. Ganska roligt att bjuda igen mamma och pappa med tanke på alla gånger de bjudit mej och viktor på mat.

Igår var det studentfest på oscar och jag joinade Jessica & Co på dansgolvet största delen av kvällen. Hade riktigt roligt och fick träffa massa folk från högstadietiden. Tänk att vi verkligen tar Studenten nu, det är galet att det var tre år sen man gick i högstadiet.. Fick träffa Ellertz vilket var toppen och snacka gammalt groll med Rönnbäck, en helt lyckad kväll helt enkelt!

Telen ringde just och Kleve ringde och tyckte jag skulle komma och dicka grogg med dem, men ganska långt till Karlstad så inte det för mig idag. Dock skulle det vara ganska kul att supa med tränan Micke hansjälv;) Får hoppas på att erbjudandet återvänder ! 
Till min lycka ser jag nu att det är K1 på tv så ska slå mig ner i soffan en stund innan det blir godnatt. Kanske jobba lite med PA-rapporten....?

GOD KVÄLL

Kommentarer
Postat av: Erik

Det är otroligt vad tiden går fort !!
Nu är vi vuxna och lämnade i stora världen ;)

Postat av: Adam

Tjo! Jag är fortfarande liten jag;)
Hoppas allt är super med dej nordis, ska bli skönt med massage när vi ses igen;)

ha de så länge:D

2008-03-23 @ 15:37:59
URL: http://adamraaf.blogg.se
Postat av: JoHanna

hallåsan, ska du med på Vincent eller blir jag utan min danspartner ? : (

2008-03-23 @ 23:10:06
URL: http://mittimot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback