Mässvikparty !

Oj vilken rolig kväll vi hade igår ute på Mässvik. Bara en massa skoj och stoj hela kvällen och sen avslutades kvällen med att Viktor kom och jag hade över 2000 fjärilar i magen kan jag lova. Har längtat så efter honom och eftersom jag inte var beredd på att han skulle komma blev det en enda stor lycka :)
Kvällen i sig var så underbart skoj att jag kan nog inte beskriva ut i detalj. Den innehöll det mesta, allt från fylla, tårar intriger, hångel och Polacker fast polackerna var nog det enda minuset med kvällen. Trots att jag led ett mindre sammanbrott i början av kvällen och började att gråta då jag kom att tänka på att jag skulle lämna alla dessa underbara människor så blev allt bra och jag kan bara säga; tummen upp och fyra av fem toasters!

Eftersom det var ganska sent beslöt jag och viktor oss för att åka tillbaka till Lillerud och sova där, men vem var där om inte Ulf med blåsaren i högsta hugg så avstängd råkade jag visst bli , men jag känner ingen sorg över det! Några som led samma öde var Elin Dalarna och Hanna, men vi funderar på att skaffa oss ett tält och tälta lite såhär inför studenten . Snarare tvärt om faktiskt. Så nu är jag avstängd från elevhemmet fram tills Studenten  men det ordnar sig nog till det bästa ;)

Idag for vi till Skutberget och badade med. Jag kunde väl aldrig tro att det skulle vara så varmt i vattnet som det faktiskt var. Riktigt skönt var det med ett dopp i Vänern och därmed är baddebuten gjort. 1/6 är ett datum att skriva in i kalendern :)


        



     

Kommentarer
Postat av: Helene

Åh, jag tyckte iugår var 5 av 5 toasters! JAG ÄLSKAR DIG

Postat av: sesskan

BUSUNGE :D :*

2008-06-03 @ 10:01:50
URL: http://www.jessicas.nu
Postat av: annapanna

MYS ja

2008-06-03 @ 21:20:49
URL: http://annastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback