Tidsfördriv

Idag har jag varit duktig och gjort vad min mor skulle gjort en halvdan dag som denna. Jag har städat i lägenheten, tvättat och manglat sängkläder. Men det tar alltid längre tid än man tror. Jag började vid elva och tänkte att jag lätt skulle vara klar till två , men här sitter jag nu och väntar på att de två sista maskinerna skall torka så att jag kan ge mig ut på en joggingtur. Är optimalt väder då det inte är för varmt men heller inte för kallt ute.


Gatufesten är nu officiellt över och jag har jobbat hela tiden. Har jobbat natten alla dagarna samt stängning två av dem så i lördags sov jag till klockan fem på eftermiddagen! Och i söndags var det motvilligt jag vaknade runt halv tre men förmådde mig inte att kliva ur sängen fören runt fyra-tiden. Men idag känner jag mig tillbaka i rätt gängor igen!
Börjar jobba klockan 19,00 idag fram tills stängningen och så gör jag hela veckan fram till fredag då jag är ledig för att sedan öppna lördag och söndag. Men efter den här veckan blir det ganska mkt ledigt så jag klagar då inte, för tjäna pengar har jag kommit på är en bra grej ; D


Nej vad sägs om lite keso och fruktsallad? Låter som en bra ide tycker jag! 

Kommentarer
Postat av: Helene

jag har också kommit på att tjäna pengar är en bra grej. jag kommer vara rik för att vara jag den här sommaren :) I like! jag undrar hur man manglar. jag har aldrig gjort det nånsin. eller jag lärde mig kanske nån gång på hemkunskapen (Y)

Postat av: Joakim Forsberg

Hallådär! Nu kan du checka in min blogg, bör finnas med en länk i detta inlägg :)

2008-07-10 @ 04:34:52
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Joakim Forsberg

Hah, vadå sjuk? Jag är en fullt frisk nattuggla bara, that's it!

2008-07-10 @ 15:29:02
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback