Sommartider

Då var det slut på ledigheten och dags att börja med att jobba igen, men  efter den här helgen känns det som om jag samlat krafter till att återigen köra gärnet, 200%.
I fredags styrde jag och viktor kosan Norrut, till Ramvik och tioll syster sara och Tommy. Hade en trevlig kväll med massor av Brolle, verklighets snack och vingel på foten. Gillar verkligen min syster massvis och att alla hon umgås med är lika toppen gör saken bara bättre!
Att solen sen sken hela lördagen och jag fick spendera den på en solig altan gör  resan ännu mera  värt mödan, och en god bakpotatis med skagen senare bar det av hemmåt med ett leende på läpparna.


Igår blev det en lugn kväll som började hos Mattias och slutade nere på krogen där jag fick träffa Rönnbäck, och det var då inte minsann igår, jag känner i alla fall några i Sundsvall och det känns viktigt. Sen lärde jag också känna två härliga jordnära tjejer igår vid namn Jossa och The värst Berg som förgyllde min kväll med många goda skratt :)


Idag döck jag in som lite backup på jobbet då det var full rulle under de få timmarna jag jobbade, men känns bra att kunna ställa upp och få den uppskattning som man får av arbetskamraterna och arbetsledarna. Även om jag inte vill nämna det högt så trivs jag ganska bra på jobbet :)

Kommentarer
Postat av: nisse

men nee nisse=P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback