SATC

Ingen blogguppdatering på jag vet inte hur länge, men min dator är och blir felsökt efter att ett streck dykt upp på skärmen och känner mig inte lika inspirerad till att slå på datorn när jag inte kan ha den på balkongen eller framför tvn.. Ren och skär bekvämlighet helt enkelt + att jag jobbat ganska mycket och ridit på udda tider. Men det är ju sommar och då ska man ju inte heller sitta vid datorn : )


Just hemkommen från bio med Jessica. Jag tror jag blev ganska berörd av filmen för jag känner mig så inspirerad till att växa upp. Jag vill också hitta vänner som jag kan tala om allt med och shoppa med och fika med och parat med och gråta med utan att känna mig udda och obekväm. Jag vill vara en del av något större. En pusselbit som är med och gör bilden komplett.
Kommer väl en tid för allt, men känner att stadens väggar ibland tränger mig och jag längtar efter pinglorna längre söderut.. Fast jag gillar skarpt att ha Jessica som vän här i Sundsvall och om jag bara anstränger mig så kommer nog mitt liv här i Sundsvall nog snart bli lika bra som det i Karlstad. Om inte annat så har jag alla förutsättningar .


För att kommentera över den underbara filmen så var det ett perfekt slut på serien och Sex and The City är verkligen ett mästerverk som bara kan beskrivas med ordet mänsklig och underbart bra. Man lever sig in i deras High Fashion värld och när filmen var slut kände man att det inte kunde ha slutat bättre. Filmen är verkligen att rekommendera men jag tror också på att man bör sätta sig in i serien för att hänga med till full då karaktärerna redan är så pass utstuderade som de är. Eller hur jag nu ska uttrycka mig fäör att låta sådär korrekt ; ) Filmen får lätt 4/5 Toasters



 So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback