Luring

Jag har en ganska bra egenskap och det är jag jag kan luras så hejdundrans bra. Det är nästan aldrig någon som lyckas att läsa av mig när jag luras utan alla tror helhjärtat på allt som jag påstår och säger. Det är en ganska bra egenskap att ha, speciellt som jag ofta nyttjar den varför jag också blir bättre och bättre hela tiden.
Ingen släpps hundra procent intill utan I always keep the distance.


Idag har jag varit i stugan och ridit på Lilla Blossom och galopperat runt i skogen och när jag var färdig så fick jag en glad nyhet om att mamma hämtat min dator som varit på lagning, så eftersom jag endå var i Östtjärn for jag och hämtade datorn som numera har en sprillans ny skärm :)
Nu sitter jag här och ser allsång och äter popcorn och dricker latte och bara njuter av livet lite, men börjar bli trött på ögat nu så snart dags att hoppa i säng känns det som..  Är ju inte som vissa andra som är vaken hela nätterna och ser film.


Ringde till Helena idag för att höra lite hur läget var med henne och vem fick jag inte då på köpet om inte Hanna. Var Skönt att höra era röster igen och jag är svart på att ni var tillsammans och myste. Saknar ju er!! Men vi ses snart, den 14 augusti blir det Strängnäs nästa ! :D


Tänkte förgylla bloggen idag med lite bilder från i helgen :)

         


   

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Trevliga bilder Boppan :)

Postat av: Lulle

åååhh!! jag blev så glad när du ringde att jag knappt visste vad jag skulle säga. :D hihi! puss

2008-07-25 @ 16:28:37
URL: http://lullelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback