Studentkryssning

Den 11/5 är det minsann en stundetkryssning som hägrar! Den blir verkligen av och det ska bli så superkul så ojoj du kun aldrig tro. 24 timmar på en båt fullastad med alkohol och pool, bad, kareoke och en massa ungdomar från Sverige som dessutom ska fira att man snart går ut skolan och tra studenten. kan det bli bättre tro?
Vi ska åka bed silja line båten liksom. helt sjukt kul vi kommer ha tror jag:)

Har även skickat in min bok för upptryckning idag så känner mig riktigt nöjd med livet för tillfället. kommer förhoppningsvis innan jag far till sundsvall på praktik för annars kan det uppstå komplikationer...

Nu ska jag ta och betala min studentmössa så att jag kan ta studenten också, sen ska jag invänta adam som ska få ge mig en ryggknådning som är välbehövd efter första träningen igår efter uppehållet! Kan säga en sak och det är att min armbåge är alldeles vätskefylld efter gårdagens rullande och den gör ONT!

Kommentarer
Postat av: Räävi

Hoppas massagen gjorde gott!!
;)

2008-01-12 @ 19:17:07
Postat av: Helene

Åh vilken tur att du har lilla rävungen alltså :)

Postat av: Zara

Vilket datum tar du studenten? :)

2008-01-13 @ 23:05:38
URL: http://havsanglar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback