Skryt

Åter en helg förbrukad, och tre kvarstår innan det bär av hem till Sundsvall igen. Har varit ganska duktig på att aktivera mig i helgen och jag kan inte påstå att jag låtit helgen passera obemärkt.
I fredags var jag, Ida, Johanna och Emelie in till Arena en sväng innan jag skulle börja jobba. Där i dörren möts jag av Jani och ingen mindre än Christoffer (!). känns bra att man känner de flesta av vakterna på krogen i Karlstad måste jag påstå, och att jag kramas med dem emellanåt är ju ganska tufft ;D Innan jag skiljdes från de andra var vi in en sväng på Score där det var en hård bowlingmatch som skulle avgöras. Jag tror om jag inte minns fel att Emelie gick segrande ur striden. När jag sedan jobbat mina timmar tog jag min väska och begav mig för att mysa ner mig i sjuklingen Helenes säng.



sedan hade jag förtroendet att rida lite hästar i lördags vilket gjorde mig på toppen-humör eftersom Charesse och jag var ute och busade i skogen vilket var dunderskoj, och sedan tog jag med mig Chap och red i ridhuset och jag ville bara inte sluta rida! Det var så fasligt roligt och han vara bara så underbar . Till middag hade vi tänkt att avancera nu när det var lördagkväll och allt, så vi gjorde klyftpotatis bearnaisesås och kött med en latte och choklad till efterätt. Mycket mumsigt vill jag lova. efter ett antal koppar kaffe till hoppade jag på bussen och for in och jobbade. eftersom Robert var och hälsade på fick jag också hämtining mitt i natten av han och Ida så att jag fick sova i min egen säng, och det var mycket uppskattat!


Idag är det söndag och jag sov länge länge. När jag vakande gick jag upp och gjorde en god frukost med min nya favorit musli och en stor latte. Eftersom solen sken så vackert begav jag mig ut i naturen en stund innan jag satte mig här för att göra klart inför kemiredovisningen, och här lär jag nog sitta ett tag till. fast duschen verkar väldigt lockande måste jag påpeka...




Kommentarer
Postat av: Erik

Party Party ! ;D

Postat av: Helene

Hihi uppskattat att sova i din egen säng.. kanske bara för att du itne skulle virra bort dig i våxnäsgatans lägenhetshus :)

2008-01-28 @ 11:09:11
URL: http://helene10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback