senaste


Helgen har passerat och imorgon återgår vi alla till vadrag igen med uppstifning och allt annat vad en vardag innebär. Men jag tänkte berätta lite om min helg för er för jag har gjort massor av saker denna helg, och det har vart en supermysig och trevlig helg. I fredags så åkte vi in till score på ren spontanitet och spelade lite bowling. det var Ida, Hanna, Johanna, Helena och  jag som for in och tog en match. det började riktigt bra med en strike från min sida men sen dalade de iväg och jag misstänker att jag kom näst sist eller nått, men det gjorde inte så mkt för det var väligt trevligt och det gör jag gärna om igen: )

image185


Sen blev det lördag och då tog jag mig en tur på Chap i det regniga vädret eftersom jag hade fått förtroendet av adam att motionera honom lite. det var helt okej, men kunde ha haft bättre väder. sen efter det for jag till skolstallet eftersom jag och ida skulle ut med systrarna Lillika och Lilja på en skritt-tur. sen hem igen för att äta lite mat innan jag bekvämt somnade en kortis i soffan.
Friden varade dock inte länge eftersom det snart ringde en lite beskviken helene som ville gå på restaurang med vi sex och käka gott, men det löste vi fort genom att hoppa upp från soffan och sminka till oss lite för att sedan fara in till stan och gå på den Glammiga restaurangen Fontana de trevi. där blev det en latte och en tryffel för mig, helena och scott medan de andra käkade en utsökt pizza. Sen satt vi och bara snackade en massa strunt och myste med varandra och det var en helt lyckad kväll, som alltid när VI är tillsammans. 





Sedan när kvällen led mot sitt slut begav jag mig till Mc Donalds eftersom jag skulle jobba nattskiftet. sedan har jag ju en pärla som heter Helene som låter mig klampa in mitt i natten och dela säng med henne eftersom jag började igen klockan tolv dagen därpå. Så slutade fyra och kom nyss tillbaka till elevhemmet och känner att jag är i behov av en välförtjänt dusch och något extra gott efter mitt hårda arbete idag:)


Kommentarer
Postat av: Helene

Det är klart jag är en pärla när det är en pärla som du som kommer och delar säng med mig :)

Postat av: Erik

Låter som en riktig superhelg !! ;)

2008-01-13 @ 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback