Säterpartaj

Idag fick jag en inbjudning till Dalarnas 19-års kalas! Den 23/2 i Säter är det partaj på stadshotellet och det ska bli oootroligt roligt att äntligen fara hem och se hur Dalarna ter sig när hon är i sina hemtrakter, samt att massor av annat skojsigt folk kommer att komma med så kan ju inte bli annat än roligt! vad som kan bli lite problematiskt kan vara hur jag tar mig dit, men om nu viktor vill följa med så kanske vi kan ta en bil... men vad vet jag ; ) Annars får jag helt enkelt bo en extra natt på skolan och fara till dalarna innan jag far hem till sundsvall. det spörs helt enkelt.

Idag har varit en ganska konstig dag, för jag har känt mig sådär lite halvt på G emellanåt, för att sedan bli gör trötter, mycket konstigt, men kan ju ha att göra med att jag inte sov optimalt inatt. Jag tror strakt att jag har en inre inbyggd stress, men jag kan inte skylla den på så mycket annat än mig själv och det är lite jobbit emellanåt...
But I keep on :D

Kommentarer
Postat av: Häälä

inbyggd stress, du kan mycket om sånt nu när vi har haft mkt fiffig stresskunskap i skolan (Y)

2008-01-30 @ 09:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback