Rubriken, det viktigaste

Imorgon ska jag på studiebesök på Al Control. jag ska få vara med och se hur det går till när de analyserar dricksvatten. Jag måste påstå att jag känner mig ganska väl förberedd. jag har läst på massor om hur det går till och med lite hjälp av min underbara kemilärare Christoffer kunde jag också tolka all information och få det någolunda klart för mig.
Idag har jag också varit duktig och skrivit nästan en hel argumentation för EMU och pratat med Maria om balen. det kan komma att bli ett ganska dyrt kalas det här, så hög tid att börja ta tag i det hela så att folk inte behöver betala skjortan av sig, för det skulle inte vara någon hitt..
Vi har också bestämt att vi ska använda våra pengar i klasskassan till att fara på Studentkryssningen, så nu behöver man inte längre lägga ner en massa pengar på det. Bara drickan förstås, men drickas ska det ju endå göras så det är ju ingen oförberedd utgift direkt.

Imorgon är det Lillerudskalas med klassen och det ska bli kul. Bara inte det blir ett KilParty ll för då går jag och hänger mig! Jag ska se till att folk sköter sig imorgon och så ska jag utnämna mig själv till utkastare vill jag lova!
På lördag ska jag förmodligen med Helene på ett AuPair möte och sen jobbar jag natt.. och sen börjar jag igen  klockan 12,30 på söndagen men det är bra med pengar och det kommer behövas om den här våren ska gå ihop ekonomiskt.

För övrigt har jag ordnat med en praktikplats i Sundsvall och jag kommer vara på Akzo Nobels kemilabb :D Så veckan nio och tio blir det praktik för att sedan ha lite lov och projektrapportskrivande vecka elva, tolv och tretton. 
och jag tänker mysa med min pojkvän så mkt jag bara kan förstås! 



Kommentarer
Postat av: Helene

Det var en rolig blogg :D

Postat av: Zara

och vara med mig ;D

2008-01-17 @ 22:02:20
Postat av: sophia

Vad kul att du fixa praktikplats
Längtar efter dig nu!!!!!!!!!!!
Sundsvall.se
har sommarjobben ute,
du kanske ska maila till janne eriksson att
du vill ha ett längre jobb?

2008-01-18 @ 16:02:02
URL: http://boppan.blogg.se
Postat av: Räävi

Låter som om du kommer ha det rätt bra på dina praktik veckor:)

2008-01-18 @ 23:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback