nattetid

Klockan är natten och alla dörrarna är stängda. Elevehemmet är mörkt och alla ligger i sina sängar och laddar batterierna eftersom det imorgon är en ny dag i skolan med nya utmaningar. Men här sitter jag vaken och skriver, för jag har sovmorgon imorron. Det är år och dar sen vi hade en sovis och jag ska utnyttja den till fullo. Imorron är en stor dag för mig och jag måste vara utvilad, men det är ett bus så det avslöjas inte hur som helst.
Det kommer märkas med tiden helt enkelt .

Var dunderkul på träningen idag för övrigt, jag gillart verkligen så mkt! Markus är den ultimata att köra med för först och främst får man ta den tid man behöver för att göra något ordentligt, och sen när man får till det öser han på med beröm, det gillar jag :D


Nej nu ropar nog sängen efter mig endå! SOV GOTT, sleep tight





Kommentarer
Postat av: Helene

en stor dag? :O Ett buss,. nu blev jag nyfniken!

Postat av: Räävi

ÅÅÅÅH! Ett bus:P sånt gillar vi!;)

2008-01-31 @ 11:53:07
URL: http://adamraaf.blogg.se
Postat av: Räävi

Det blev ett väldigt fint bus:P

2008-02-03 @ 18:01:23
URL: http://adamraaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback