Lillerudsparty

Igår var det våran tur att ta över stafettpinnen och organisera ett Lillerudskalas. det hände sig att Scott och Karlsson hade hittat ett perfekt ställe i Väse, en bygdegård, och det var där vi höll till igår.
Vi började kvällen med att Piffa till oss på H. Vi har här våra egna stylister: Hanna (makeup) och Johanna (frisör) som hjälpte oss att komma i ordning.



Temat var rosa och för att få det att bli sådär överdrivet valde vi att klä oss lite 80-tals inspirerat och det slutade i höga frisyrer, tuperat, liter med hårsprej, benvärmare och ögonskugga upp till ögonbrynen. Vi var helt enkelt bara så heta.



Sen for vi till bygdegården där Anna och Helene hade köpt med sig mat från en pizzeria. Mycket gott var det och innan vi hade ätit upp anlände de första partysugna. Jag som hade tänkt vara nykter blev såklart bjuden på en grogg och då var det ju endå kört och alla vet ju att riktiga bönder dricker öl, och massor av öl dvs. och de är ju ett generöst folkslag så slutade med att även jag surplade lite under kvällens gång.



Ida hittade en pudding där i folkskaran och de hade det mkt trevligt hela kvällen igenom. Jag dansade större delen av kvällen vilket resulterade i att jag idag har lite ont i fötterna, men det var det värt ! jag blev lycklig när mina Kilskompisar kom för dem har jag inte sett på Väldigt länge. tänk att de tog sig enda bort på våran fest! så jag försökte lära Joel lite nya buggsteg så till Kolsnäs är han fit för fight! 
sen kom ju förstås våra favoritjordpojkar (förra årets årgång) och det höjde stämningen till taket!



Jag fick också en ny Bästis igår. Erik AKA Halvan heter han. vi gick i samma klass i ettan men sen dess har vi inte pratat mkt med varandra om vi ens gjorde det då i ettan (?) han är en riktigt trevlig prick och jag är glad att vara en av hans bästisar :)



Det kom massvis med folk och det blev ett helt lyckat kalas tycker jag! Det gick smidigt att städa och inget mera väsentligt var sönder. vi hade kontroll på kvällen och KANSKE att vi till och med vågar anordna ett till kalas i framtiden?
 

Jag gillar att våran klass kan göra saker tillsammans. tyvärr var ju inte alla med, men de flesta och det är det som räknas! 


 

Kommentarer
Postat av: Helene

Nu skriver jag liksom ett litet svar innan jag ens har läst din blogg. alltså på din kommentar. Jag gillar när du skriver sådär :) hihi

Postat av: Helene

ÅH vilken underbar blogg. Vad skoj det blir när man har bilder med så mkt FÄRG. Vi borde spöka ut oss till alla kalas :)

2008-01-19 @ 21:30:39
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: Jessica

Haha vad snygga ni är ^^

2008-01-21 @ 15:29:19
URL: http://www.jessicas.nu
Postat av: Räävi

finfina bilder:P

2008-01-24 @ 10:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback