It's essential

Jag är ganska beroende utav saker och ting för att jag ska kunna känna mig glad. Jag ställer ganska stora krav på min omgivning ibland, men det är så jag fungerar och jag vet att de som finns runt mig ställer upp när jag behöver för de vet hur jag är och det är något som jag uppskattar högt.
Tänkte därför göra dagens inlägg till ett ego-inlägg och skriva om de saker som får min värld att gå runt.
  • Känslan av att vara behövd
  • Ida och hennes gitarr
  • Hästarna
  • Anna och hennes tålamod
  • Mitt jobb som jag är stolt över
  • Helene och hennes ständiga leende
  • Bekräftelse
  • Scotty och hennes bus
  • Känslorna för Viktor
  • Brottningen
  • Helena och hennes humör

Gillar att jag är omringad av galna brudar som accepterar och respekterar mig för den jag är, även om jag är surare än pH 4 ibland.


Kommentarer
Postat av: Helene

ÅH Helene och hennes ständiga leende. you make me smile :) Du är helt underbar du med ska du veta! Det är liksom kul att humöret svänger. Det gör det för alla! Jag minns en låt från My little pony (jag gillade den filmen när jag var liten). Den går såhär: Det sväääänger, OH det svänger! Hihi :)

Postat av: Räävi

Tror nästan du kan komma ner till pH3 ibland:P

Lite besviken på att du inte har med våra massagestunder faktiskt;)

2008-01-27 @ 14:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback