Fika paus

Egentligen ska jag ligga i sängen om exakt 2 minuter med religion boken och anteckningarna, men jag fick ett sånt blogg-behov att jag endå slog på datorn för att skriva en liten kommentar såhär innan natten faller in och sömnen tar över.
Imorse red jag Esterella och till en början gick det verkligen inte bra. jag drog och slet i henne, men eftersom jag nu faktiskt har börjat med att analysera min ridning och leta efter felen jag gör så att jag kan korregera dem och rida bättre så hittade jag en lösning till problemet och innan lektionens slut kändes det riktigt bra:)
Ikväll har jag också vart på Waynes och fikat med Träff som jag verkligen inte sett på länge, och som jag har en något underlig relation till egentligen. men måste säga att han överraskade mig och det var en mkt trevlig återträff.

Nej nu ligger jag fyra minuter efter i plugg- och sov schemat så tid för lite religion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback