Åter i rutin

Då var förta skoldagen avklarad och jag är tillbaka i värmland. Här finns det numera en hel del snö som för tillfället håller på att töa bort vilket gör att man bli väldigt blöt om fötterna.
Har fått den stora äran att städa hygienhallen nu två dagar så har jobbat in en liten timpening extra, men eftersom jag ska jobba alla helger denna månad så kan jag nog räkna med att få en välbärgad februarimånad, men det kan behövas.
Har dessutom lyckats med att slarva bort räkningen för studentmössan, jag är en sån klant! Var verkligen supernoga med att hålla koll på den på engelskan men sen dess är den spårlöst borta:/

Uscha, var då inte alls lätt att fara ifrån dej i sundsvall och jag saknar dej redan massor. men som tur är så har jag fem gyllene stjälar som lyser upp i min tillvaro och gör den till något alldeles speciellt varje dag.


Kommentarer
Postat av: Helene

Vi ska ha så roligt :) Snart åker du hem i fem veckor och då är det oss du ska klara dig utan :) Klart ambrus blir nästa flippan , hihi!

Postat av: Jessica

Sundsvall saknar dig också

2008-01-11 @ 12:46:58
URL: http://www.jessicas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback