uscha

Idag känns det inte som om det är en topendag om man ser på hälsan. Känner mig trött och har ingen matlust för fem öre. Idag har det varit semeldagen men har inte ens förmått mig till att äta det (!). Känner mig helt enkelt inte fräch utan bara stressad över allt som ska vara inlämmnat innan sportlovet . Herregud hur ska jag hinna med allt?

Fast om man ska se till dagen i övrigt så ska jag nog inte klaga så mycket för det gick ganska bra när jag red och jag har skrivit ett vackert CV samt skickat in en ansökan till SCA om sommarjobb. Det känns i alla fall bra. Ska göra några historia uppgifter med samt börja att fila lite på mitt träningsprogram för dressyrhästen. sen ska jag också läsa engelska eftersom provet på fredag förmodligen inte kommer att gå helt smärtfritt.

Jag får försöka att övervinna min dåliga dag genom att lyfta den med att vara duktig så att jag sen kan sova med gott samvete!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback