sömnig

Åter i Sundsvall, och lite vemodigt actually. Men imorron bär det av till Säter och då får jag träffa brudarna igen, för Dalarna har hyrt hotellet i Säter så där är det kalas för henne imorron. Bra initiativ tycker jag :)
Jag har för övrigt köpt en balklänning med, ganska glad att slippa bekymmra mig över det! Det blev den röda som jag skrev om för ett tag sen och får hålla tummarna för att den sitter bra ;D
Nu funderar jag på att ta ett bad och sen krypa i säng, fast först lite Scrubs :)


                                                                                                   

Sen är det helt otroligt att man måste se pigg och fräsch ut efter en åtta timmar tågresa. och att påstå att jag går på droger, det var den värsta förolämpningen någonsin! Ganska jobbigt när du är sån, sluta med det tack.

Kommentarer
Postat av: sesskan

Åh äntligen är du här! :D Vi måste ses. Vart köpte du klänningen förresten?

Postat av: Helene

du kommer se ut som en prinsessa i den där :) (Ingen är fräsch efter 8 timmar på tåg:P)

2008-02-23 @ 16:10:38
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: Erik

Klänningen va läcker :P Perfect ;)

2008-02-23 @ 22:01:27
Postat av: Caroline Åhlén

SUPERFIN KLÄNNING!

2008-02-24 @ 16:57:32
URL: http://www.metrobloggen.se/ahlen
Postat av: Adam

Tjo! Hoppas ni hade skoj i säter:P Klänningen är super, den kommer lugnt locka till sej en hel del långa blickar;)

2008-02-25 @ 09:56:30
URL: http://adamraaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback