Please put me to sleep

Anna Ternheim är verkligen en mysig tjej att lyssna på såhär på småtimmarna. Nästan som avslappningen som vi brukar göra på säkerhetskursen för att vi inte ska stressa så mycket.

Idag har det vart en regnig och grå dag. Ingen hit alls vädermässigt. Men jag har varit på Bergvik med Ida, Johanna och Hanna och fyndat mig en kjol som bara är så snygg. Jag är riktigt nöjd och att den bara kostade mig 30 kr gör saken bara mera fulländad. Jag köpte också en sån där konstig behå som ska sitta uppe med hjälp av klister, ( :| )men shit det var det sämsta jag prövat så ska försöka lämna igen den imorron på lunchen.

Imorron jobbar jag emellan elva och sex, och om jag inte hade världens underbaraste ida hade jag varit tvungen att åka med halv nio bussen för att komma till stan i tid, men ida har lovat att ställa upp för mig även fast det innebar att hon inte får någon sovmorgon. Ida är en pärla hon <3

Nej nu har alla krypigt ner i sina sängar och likaså bör jag med göra om jag ska orka med en dag på McDonalds imorron. Är svenska rallyt eller något sånt i stan och det förväntas bli en hektisk dag. Bäst att hoppa i säng!
Jag ska drömma om dig, börjar verkligen längta nu. Vilken tönt men jag kan inte rå för det.
Gillar dig för mycket helt enkelt







Kommentarer
Postat av: Helene

åh vad ida är snäll. hoppas hon inte försover sig hos maltyboy :D Du är ingen tönt, alla får vi drömma om dom vi gillar. jag har några drömkillar som får turas om att vara med i mina drömmar you know ;)

Postat av: Helene

Haha det känns skönt att veta att vi itne missade en höjdarkväll. det hade varit jobbigt för själen! Hoppas att du hade nån vid din sida så du kunde känna dig lite trygg i alla fall :)

2008-02-10 @ 14:47:09
URL: http://helene10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback