Krigsskadad

Idag blev det ingen brottning, för min arm var inte helt hundra. Misstänker att jag fått en pytteliten muskelbristning eller kanske en "lårkaka" fast på överarmen efter ett slag där igår. Har också en fin träningsvärk i nacken, men med tankte på hur ofta jag har ont där så borde jag ju snart få värre brottarnacke än någon annan!
har matteprov imorron så det var förmodligen bäst att stanna hemma idag endå, och så hann jag ju med att rida ut på Lillika en sväng med Ida vilket jag annars inte hade hunnit med. Hanna har också introducerat mig för poweryoga idag, vilket var en avslappnande grej som kanske ska bli något nytt som förgyller mitt liv?

Nu är det bara att hålla tummarna för att matten går vägen imorron och att jag kan klara det sista provet i Matte D (bortsett från antionella). Alla är som vanligt ganska nervösa för att vi inte ska fixa det, men i alla fall så har jag och Helena räknat en hel del inför detta så känns väl som att ett Godkänt det kommer vi lätt att fixa. Ida är ¨duktig på sitt sätt och är vårat facit när vi inte fattar något, så det är tur att vi har varandra så att vi kan ha våra studiecirklar här om kvällarna.
Jag har allt jag behöver för att må bra så jag ska inte klaga så mkt som jag gör har jag kommit på. Jag är omringad av underbara "Sveadownunder" brudar, och Vi6 är det bästa jag vet, så kan ju inte hålla på att gnälla en massa. Räcker med att se sig omkring varje dag för att bli glad.

Dock så saknar jag Scotty lite.. Jag undrar vad hon gör just nu .. Kanske sitter hon i en hästlastbil och pratar en massa engelska...? Vi längtar efter dig, ta hand om dig!

        


Kommentarer
Postat av: Helene

Alla saknar vi scotty, det är ju liksom en liten länk i kedjan som saknas! Mattis snart och jag är nervös att jag inte ska få blägodkänt :|


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback