kalas

Hemkommen ifrån Säter nu efter Dalarnas 19-års kalas. Ganska mysigt och gött och bo på hotell men jag misstänker att mina tankar var lite för heta och steg lite högt i taket, men visst annars var det helt okej! Viktor fick träffa mina kollektivs polare vilket känns ganska viktigt tycker jag. de är en del av mig så kanske att man kan förstå mig bättre om man vet vilka jag umgås med och beror av :) Vi åt pizza på hotellet och tårta förstås, sen var det att hänga i baren, och jag dansade en massa som vanligt. Gillar att dansa, tur att jag inte är blyg av mig :)

När vi kom fram till Sundsvall kände jag att det var läge för att komma ut och rör sig lite innan vi skulle på middag så tog mig en joggingtur ute i sundsvall, men det är verkligen inte lika härligt att ta en joggingtur här som på skolan. massa bilar överallt och tung och förgiftad luft, nej jag trivs nog bättre i skogen än i stan.

Ganska trött nu och imorron är det dags för första dagen praktik på Akzo Nobels kemilabb, ska bli mycket spännande. Hoppas bara att jag hittar till portvakten och till den där Ulf imorron, har ju fördelen att få ha volvon imorron så komma i tid ska jag nog kunna ordna i alla fall .

     

   

Kommentarer
Postat av: Erik

Ser ut som ni haft skoj!
Praktiken går säkert bra ;D Ha det så kul och njut av alla nya kunskaper !!
;D

Postat av: Adam

ser ut som ni hade kul:D det är klart det är bättre i skogen! =D vi bor ju där;)

2008-02-25 @ 09:58:39
URL: http://adamraaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback