Jisses vilken kväll

Igår var verkligen helt galen ! Serverade mat i matsalen till hungriga kursare och när jag slutat där bar det iväg till stallet och så red jag sessan och Vicky. ( Jag är snart proffsig cowgirl)

Sedan hade vi ju planerat att dra på arena och lyssna på Lykke Li så vi gjorde oss i ordning och började leta en förfest. Till slut så hade Kleve fixat till det hos en polare på Klara så där satt jag, Johanna och Emelie och pimplade vinare och grogg bland en massa kända och desto fler okända folk, men det var riktigt trevligt. Tjatade sönder om att jag spräckt Jannis brallor EN gång, men det är min stolthet så ni får helt enkelt ursäkta mig.
 Ju längre kvällen led ju mera rosig om kinderna blev jag och runt tolv drog jag med mig några in på arena för att se att Lykke Li just spelat färdigt. Men jag var inte bitter för det utan pratade lite med mina favoritvakt Christoffer och dansade en massa. Där inne träffade vi på Jonas och Anders som var fulla och glada och Jonas lyfte upp mig på baren och jag börjar dansa innan jag ser vaktRobban och den blick han ger mig, så jag hoppade snabbt ner igen.
Jag gör inget olagligt jag inte! Sen var det ju typ inga ute men Johanna och jag är inte blyga på att dansa utan vi dansade runt med DJ på dansgolvet tills natten gick mot sitt slut och det var dags att fara.

Idag har jag jobbat några timmar och jisses vad trött jag är just nu! försökte räkna matte med Helena men jag var mest arg för att hon inte kunde förklara för mig så jag gör nog bäst i att krypa ner i sängen

image249

Kommentarer
Postat av: JoHanna

Det vart en lite halv galen kväll... Men det är ju inte så ovanligt när det gäller oss :P

Postat av: Sesskan

What a partygirl :*

2008-02-18 @ 10:48:51
URL: http://www.jessicas.nu
Postat av: JoHanna

Bättre så :P

2008-02-18 @ 17:18:21
URL: http://mittimot.blogg.se
Postat av: Räävi

HEHE! tok-sophia:P

Du får akta dej så du inte blir bättre än mej på att rida western åxå... det skulle kännas lite surt;)

Vet du vad?
JAG HAR KÖRKORT=D=D=D=D

2008-02-20 @ 14:44:17
URL: http://adamraaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback