Fear the dark

Uscha natten börjar smyga sig på och jag känner hur det börjar göra mig mer och mer nervös. alla har stängt sina dörrar och förmodligen bäddat ner sig i sina sängar. vissa kanske tillochmed har lyckats att somna? 
Vad gör jag om jag inte lyckas med att somna inatt heller? Jag orkar inte med en dag till som ska gå åt till att känna mig hängig och vara smågrinig mot mina bästisar.
Vad är det för fel på mig egentligen? Huvudet är så trött att jag knappt orkar att hålla huvudet uppe, men kroppen bara spänner sig och hjärtat pumpar i bröstet. Det går inte att beskriva känslan men det är bland det mest ångestfyllda ögonblick som jag har upplevt.. Vill verkligen kunna somna inatt så snälla snälla låt mig bara få somna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag hoppas du lyckades somna! :* själv är jag grinig för jag har spänt tandställningen idag..

2008-02-13 @ 11:52:59
Postat av: Helene

Jag tror du lyckades somna för idag var du väldigt glad och sprallig :) förutom litegrann på matten ;D

2008-02-13 @ 13:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback