Jul och hårda bud


Igår var det Jul, och den julen började på McDonalds. Jobbade 10-14,28 innan jag skjutsade hem Awais, Moussa och Nisse till sian respektive. Familjer. Därefter hemåt för en snabb dusch och uppfrächning innan jag begav mig till Östtjärn där mor och far, Malin och Mats, Anton och Elsa samt fyra hundar firade julen och såg Karl-Bertil. En trevlig afton men det kändes som om någon/något fattades mig under kvällen. kanske för att julen för mig inte handlar om klappar och  julevangeliet utan om att vara med de som betyder mest och den som betyder mest var inte där. Trodde inte att det skulle störa min afton men det gjorde det. Fast annars hade jag det bra .


Idag var jag förbi hos Jessica och vi kammade och klappade tömkörde och "insatte" häste-pållarna lite. Det var roligt! Jag kommer komma förbi igen inom kort, det lovar jag det : )

Nu ska jag hoppa i sängen och slumra 1½ timme innan jobbet. Sitter i mina nya ljusblåa och helt underbara morgonrock och har just proppat i mig alldeles för mycket rester från kylskåpet så magen gör ganska ont. Men jag gissar att det är en del av denna så kallade högtid Julen.








Vart ska man skriva ner sina innersta känslor, när de är för djupa för att ens en själv skall kunna hantera dem?

Kommentarer
Postat av: sesskan

Vi ses snart igen :) då kan vi diskutera djupa djupa känslor! Och jag blev väldigt imponerad av hur proffsig du var inatt. Det är en sak jag minns ;)

Postat av: annapanna

hur är det egentligen? vi seeeees verkligen snart. bara dagar kvar!!

2008-12-26 @ 23:34:12
URL: http://annastrom.blogg.se/
Postat av: Nisse

Musa ;P haha!



min morgonrock blev svart:D

2008-12-27 @ 20:54:55
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback