Rubriken

En varm dag tog vi bilen, hämtade upp Therese  och for till Tranviken för att sola och bada. Där mötte vi Anna-Frida  och Sandra och tids nog även Orre som gled in med båten .


   Jag tyckte att det var varm och skönt och solade nästan helt naken ! 



 En annan kväll var vi bjudna på grillparty hos Sandra. Det grillades massvis kan jag lova 
Therese njöt gott av maten men poasde gärna. Jag åt mest då.  Orre och Anna-Frida drack massor av gott till maten   och Nos åt nästan 1 kg kött!   Det var en mycket trevlig middag  som forsatte inomhus när solen gått ner och kylan blev för påtaglig. 
Viktor dök upp efter sin träning och anslöt till sällskapet . Viktor underhåller som alltid och Sandra har svårt att hålla sig för skratt.   Det pratas  och äts   och alla mår gott. 
 Jag myser till det i soffan och njuter av den goda stämningen .   

Kommentarer
Postat av: sesskan

Vad mysigt :)

Postat av: Helene

hihi du och dina söta historier :)

2008-08-02 @ 21:37:10
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: Joakim Forsberg

Så du känner Anna-Frida, trevligt :)

2008-08-03 @ 06:47:20
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback