Homecoming

Åter tillbaka i den gråa vardagen. Och då kan jag lova att den är grå för regnet faller mot mitt fönster och det är kallt och ruggit ute.. Snart bär det av med bilen för att uträtta lite ärenden, storhandla då kylskåpet gapar tomt och växla in de euro som jag inte spenderat under resan.

Men man ska inte vara bitter då jag fått lite brunfärg och solenergi under den gångna veckan.När vi kom i tisdags visade det sig att de hade dubbelbokat vårat hotell vilket ledde till att vi fick bo på ett 5-stjärnigt lyx-hotell. Ett sånt där hotell kommer man nog aldrig mera bo på, så ibland kan ett misstag bli en annans lycka :) 

Har haft en vecka fylld med

Släktingar
Födelsedagar
Rosevin
Syster
Förkylningar
Champagne
Viktor
Strippklubbar


Efter att ha firat alla dessa födelsedagar med middagar och vin i alla former känns det nog ganska bra ändå. Lite semesterångest får man nog räkna med det hör nog till.
Portugal är nog inte det bästa party-landet jag har varit i men som alltid är allt som krävs lite sol om dagarna för att göra semestern God. Dock har det varit ganska blåsigt på kvällarna, men det är nog det enda negativa. Jo, att farfar blev dålig var inte heller någon hitt, men han är en superfarfar i alla lägen det är då ett som är säkert!


Det har varit underbart med ett avbrott från vardagen, men nu är det dags att återgå till gamla vanor igen och kanske börja jobba lite på flåset inför vintern. Blir inge vin på ett tag nu i alla fall då jag jobbar två helger framåt men NIsse har nog saknat mig och Kristina lite men hans DreamTeam återvänder med full styrka ;D


Kommentarer
Postat av: Helene

Det verkar som du haft det bra på det femstjärniga hotellet ;) Jag väntar med spänning på att få se lite kort från eran kärlekssemester och jag saknar dig massor!

Postat av: Nisse

Men jaaaa! Äntligen =P



Vi kör gärnet till veckan! =)

2008-08-27 @ 20:01:11
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/
Postat av: Tony

Heeej :) Roligt att du är tillbaka! :)

2008-08-30 @ 01:02:29
URL: http://toonyy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback