Finally!

Nu sitter jag i Villan i Nyköping där Ida och Emelie bor tillsammans med en annan tjej vid namn Ida. Snart bär det av mot Strömsholm och Winnerbäck och en efterlängtad reunion med Helene och Anna och sedan också Helena där mot kvällskvisten! Var så galet härligt att stiga av bussen förut idag och se Ida stå där med en kopp kaffe i högsta hugg för att välkomna mig till Skavsta flygplats :)


Jag håller nu tummarna för att det inte kommer regna alltför mkt på oss ikväll, men med lasses röst och gott sällskap ska jag nog inte behöva känna mig frusen alls. Nej nu är det dags att börja stressa på Ida lite så att vi kommer iväg någon gång, och med det sagt; Allt är som det alltid varit och det är bara så Härligt!
Åhh ÄNTLIGEN!!!



Alla vi sex, tyvärr blir vi minus scott denna gång, men vi hänger inte läpp för vi ska sända henne en tanke!

Kommentarer
Postat av: Nisse

Ha en kanonkväll =)

Postat av: annapanna

älskar alla vi sex kort :) måste verkligen göra ett vi sex kollage snart :) det bliiiiiiiir :) och du ska få alla bilder d vill från konserten och buset i helenas park ! pussssssssss

2008-08-17 @ 00:02:42
Postat av: Helene

hihi åh vad kul vi hade. jag älskade det :)

2008-08-17 @ 12:20:24
URL: http://helene10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback