vårtecken

Igår såg jag min första tussilago titta fram i värmlandsskogarna och idag har jag suttigt ute i solen och jobbat matte och fysik. Det är verkligen vår i luften nu. tillochmed när det kom en liten regnskur på eftermiddagen kunde det inte sänka humöret eftersom det gav en lukt av blöt asfalt en varm sommardag. man blir alldeles pirrig i hela kroppen av detta. Vill bara ha sommar nu och kunna ligga ute i solen och slippa att alltid behöva klä sig från topp till tå.

Till helgen bär det av mot Strömstad igen för ytterligare en helg där på McDonalds. Blir bra att jobba två dagar till så att jag åt minstonde har fått ihop några timmar denna månad. Känns viktigt att kunna få lite lön där i maj nu när jag blir helt utan i april...
Eftersom jag var på så bra humör idag har jag varit riktigt effektivt och gjort nästan alla uppgifter i fysiken, samt sammanställt redovisningsuppgiften i matte D så att den kan redovisas på fredag och därmed strykas från min "att göra" lista. Jag har även rättat engelskan och förberett mig lite inför det muntliga imorgon. Duktiga, DUKTIGA sophia .
Fick igen min projektrapport idag med och det är bara några smågrejer som skall ändras i den sen är även den ur världen.

Gud vad bra allt känns idag!

Kommentarer
Postat av: JoHanna

Vår, vår är äntligen här på riktigt!
Jag älskart !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback