Vårfest

Då var den sista vårfesten på Lillerud avverkad och kan bockas av på "att göra innan jag tar studenten"-listan. Maten var god som alltid men showen var väl inte mkt att hurra över. kan ha att göra med en gäll röst i micen större delen av kvällen, men vad vet jag :S En grej som i alla fall var galet rolig och som fick tårarna att spruta ur mina ögon var när den långe gänlige Emil i ettan, ev tvåan går upp på scen och spelar Per Mogren (Diktatorn till historia/datalärare)  tillsammans med Aida som Gertan (Min ridlärare). Efter en tokrolig sketch drar de igån "baby don't hurt me" och Emil sliter av sig skjorta och byxor och rockar loss. Helt sjukt roligt!

Har ju fått min studentmössa för ett tag sen, men inte haft några bilder att visa, så idag gjorde Johanna mig en tjänst och fotade mig lite i min finfina mössa, varför jag naturligtvis måste lägga upp bilder :)
 Imorgon är det kalas på G men blir kanske bara en snabbis dit då jag ska jobba i Strömstad till helgen igen vilket innebär avfärd klockan åtta på lördag morgon. Blir fint att tjäna lite pengar, men blir dåligt med träning under helgen med tanke på att tävlingen är nästa lördag.. Får ta med mig ett par joggingskor och hoppas på sol helt enkelt .

image297    image298




Kommentarer
Postat av: Sesskan

Sötnos :*

Postat av: JoHanna

Emil är vår nye Björn ! Haha.

2008-04-18 @ 23:45:59
URL: http://mittimot.blogg.se
Postat av: sandra

söt du var med mössan din :)

2008-04-22 @ 19:11:06
URL: http://saandrapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback