toppen av toppen

Uppladdningen fortgår inför helgens debut och det känns som om jag är på G. Är taggad inför tävlingen och det ska bli roligt att se hur det går till. har inga större förväntningar på min egen insats utan jag går på känslan som alltid och så får vi se hur långt den tar mig. Jag läste idag att det är den största tävlingen i hela Sverige så kommer nog vara många "rutinerade" med .
Ordnade med sängplats i stan imorgon med så jag slipper tänka på hur jag tar mig till stan på lördag morgon. Allt är planerat in i minsta detalj. Bara att tuta och köra, Uddevalla och Gameness here I come :D

Idag har jag varit amitiös att städ rummet ordentligt för första gången på någon vecka och det blir ju bara så bra bara man tar sig i kargen och gör det. det går ju fort också eftersom min rum inte är större än 5x4 meter eller så . Har också tagit mig en joggingtur i den underbara vårsolen och med bra musik i öronen kan det inte annat göra än att höja humöret till skyarna :)

Nej nu kanske man skulle ta tag i lite plugg innan jag kryper ner i sängen. Mycket att välja på, frågan är bara vart man ska börja .

God Kväll

Kommentarer
Postat av: syster yster

Lycka till hoppas det går bra..... kram

2008-04-25 @ 18:03:46
Postat av: Helene

Hoppas det gick bra. nu är du antagligen snart i fll sjå med att ösa i dig sprit ditt fyllo :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback