Sub-mission fighter

Kvällen / natten är redan här men jag känner mig inte trött nog för att sova. Har suttit i källaren och sjungit singstar med brudarna ikväll så halsen är lite småskrovlig för tillfället, men det var det värt. Singstar is the shiit verkligen. Hur kul som helst :)

Kanske nyfikna på min debut i Submission? Jag kan berätta att jag ställde upp i två klasser, -60 och +60 kg. I första gick det skiit då jag åkte på en stryping (sub mission) och klappade. Nådigt arg och med mera fighterinställning gick jag snabbt in i nästa match och fick in en triangel på bruden men i slutskedet fick hon en ynka lite passering vilket gav henne vinst. Surt sa räven om rönnbären! Jag var ganska besviken där ett tag men mina tränare är guld värda som fick upp mitt humör igen. Sen vann ju en av killarna från klubben sin viktklass och jag fick en bronspeng trots allt så med gott lynne for jag därifrån. Att jag inte tävlat tidigare! Det vara bara så jäkla roligt. Kan inte  beskriva i ord hur jag kände, men att stå där på mattan med alla runt sig.. shiit säger jag bara! 
Jag hoppas verkligen att det finns något likande i Sundsvall dit jag kan söka mig. Det svider i hjärtat att tänka på att jag snart skall lämna detta underbara fighter gäng.

Kvällen avslutades på arena, men min trötta kropp hängde inte riktigt med hela vägen så jag erkänner att jag har haft bättre kvällar. Visst var Mange och Rusiak bra men med alla folk som trängs och far runt blir det helt enkelt bara jobbit till slut. och att de bara är småglin som inte vet hur man beter sig gör inte saken bättre, men men jag har ju varit nybis på krogen jag med så ska väl inte gnälla alltför högt ;)

Kommentarer
Postat av: JoHanna

sena nätter i källarn är vår nya grejj :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback