upptäck dej själv

Höstmörkret börjar bli allvarligt påtagligt nu.. det är kallt på mornar och kvällar och man känner sig bara allmänt frusen för det mesta emellanåt. tur i alla fall att solen skiner om dagarna och värmer en annars vette tusan om humöret hade hållt. det är ju inte ens oktober än! brukar det verkligen vara såhär kallt innan september ens är över??


Tog en runda runt norra berget och känner att jag lär känna mig själv under mina turer. måste vara väldigt nyttigt att vara ute sådär och rensa huvudet lite. idag kom jag på följande: 

1. jag är en  tänkare/grubblare
2. jag är en tävlingsmänniska
3. jag är min bästa vän
4. och min största fiende



jag känner att det fortfarande finns en liten du i mig som inte släpper greppet


image69


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nejnej, inte höstdeppa. Det är ju den mysigaste årstiden! Du behöver filtar, skvaller och te. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback