Underbara, efterlängtade träningsvärk?

Shiitpommes vad jag vart stelbent idag kan jag lova! var nämligen och fightades för första gången på MKT länge igår och det var så underbart! jag älskar verkligen att känna adrenalinet pumpa när man får brottas och känna att man faktiskt är med i matchen mot klumpiga 80 kilos karlar. HELT FUCKING LOVELY!!!
dock kan jag säga att det kändes idag att det var ett tag sen musklerna fått jobba. dagen startade helt okej men gradvis under dagen så har stelheten ökat och därmed också smärtan. och då tänkte jag: "Men om man går ut och joggar lite i skogen så blir det ju varmt i musklerna och då känns det nog bättre"  javisst du, först och främst så kan jag lova att det gjorde så förbannat ont att komma igång och när jag sedan joggat klart var det ren smärta i låren och rumpa! Det var inte ens kul :(

Men då kom min räddande ängel, och jag tror nog allt att han tagit över rollen som min skyddsängel. vår alldeles unika Adam (Förädis) Rääf , så efter en 35 minuters massage med aloe heat lotion över hela bålen och armarna, och en rejäl stretching så känner jag mig faktiskt riktigt fräsch i kroppen igen. Så kan inte göra annat än att tacka adam, du gjorde underverk som vanligt med din massage :D

image65


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback