home sweet home

efter en resa på cirka 8 ½ timme så är jag tillbaka uppe i norr igen. blev upplockad av en snygging på tågstationen och sen ut till stugan för en middag med mor och far. åt en mkt välsmakande kycklinglåda med ädelost och lite annat välsmakande. kvällen fick ett väldigt bra avslut då jag for hem till stan med viktor och sov gott natten lång.

Nu är dock frågan , vad ska jag göra fram tills eftermiddagen då pappa kommer tillbaka med bilen? jag är överväger starkt att ta mig en joggingrunda i de fina (?)  höstvädret . gäller att hålla konditionen uppe nu när brottningen är igång igen. och så ska jag ringa ellertz och therese samt att sedan ringa jessica för att komma fram till en passande tid då det är grays maraton i kolta ikväll:) och vad vore ett greys maraton utan popcorn och choklad? inte mkt värd, så det får bli en sväng förbi någon affär, och passande nog har jag ju bilen efter klockan två.

nej men om man skulle ta tag i den där joggingturen så man kan duscha med gott samvete sen?

image68


Kommentarer
Postat av: emz

hej sophia! tack för din kommentar i min blogg. roligt att du tycker det. brukar faktriskt vara å kika i din lite då å då med =) härlig bild du hadew där! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback