Helt och fullt utsliten

Efter att i tre dagar klivit upp tidigt för att fodra, ligger jag 5 ½ timme efter i sovschemat, och det var redan efter i början på veckan efter helgens stalljour, så idag är jag bara så himlans görtrött! imorse var ingen hitt kan jag lova. hade matte första lektionen och mitt morgonhumör är inte alltid på topp vilket ledde till ex antal mindre trevliga utbrott... men som tur är är mina kära vänner ganska härdade med mig numera, så redan nästa lektion kunde vi skratta gott åt utrotten :)

sen på hästkunskapen fick vi se på blackbeauty och det slutade med att alla satt och snyftade.. vilken hemskt mysig film måste jag bara säga och den är så fin med ett så fint budskap: )

efter skolan blev det till att slumra en timme i soffan och efter att ha ätit lite korv så fick det bli en timmes bonusmatte eftersom jag verkligen inte hade haft hjärnan på skaft där på morgonkvisten. sen bar det ut i blåbärsskogen för att plocka på mig en liter blåbär såhär inför helgen. sen satte jag och adam oss med liite kemi sen råkade jag visst hamna här. :P tokigt, jag som egentligen skulle behöva skriva fysikrapport  : |






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback