Nya tag


Åter tillbaka i värmland, och åter tillbaka i rutiner vilket är något av en befrielse. skönt att ha ett schema att följa om dagarna. blir så lätt att man slappar sig egenom dagen annars och jag är ett kontrollfreak som behöver struktur. så även om det numera blir långa och intensiva dagar så är det i alla fall något att syssla med. var duktig nog att sätta mig ett par timmar med projektarbetet idag och endå hinna med en snabbis i gymmet och kolla över kemin lite så ikväll kan jag gott lägga mig med ett clear mind.

Gårdagen var verkligen en kick och jag känner mig så befriad:) är så gott att få puckla på, jag ÄLSKART. 
dock något nackstel idag men det var ju som förväntat och jag har ju min trogne massagepolare som ställer upp när nöden är som störst. fick en rejäl genomkörare såhär på kvällskvisten som verkligen hjälpte till att släppa på både den ena och andra spänningen.

Har även snackat med chefen om mitt schema och imorrn ska vi bestäma hur jag ska jobba. blir finfint med lite extrajobb kan jag lova. och vi kan ju hålla alla tummar som finns för att jag får jobba på fredag eftersom jag då är helt ensam här på elevhemmet:/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback