Morgonpoesi

Sitter just och dricker mitt morgonkaffe och blickar ut över sundsvall. befinner mig nämligen i viktors nya lägenhet. efter åtta timmars tågresa igår så kom jag äntligen fram till sundsvall efter en supermysig helg med winnerbäck och goda vänners lag nere i götet. passade även på att träffa min syster i borås vilket även det blev en hit. när jag klev av tåget stod det någon jag tycker om och väntade och tillsammans for vi till hans nya hem. där möttes jag av min favorit, winnerbäck, i samma stund som jag klev innanför dörren och ingenting kan någonsin konkurrera med den hemkomsten vill jag lova!


Älskar att vara hemma igen, för även om det finns plats för mkt i mitt hjärta finns det nog bara plats för ett hem.


Kommentarer
Postat av: Helene

Tack för den underbara helgen :) Jag längtar efter dina kort ;D

2007-10-30 @ 14:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback