Mitt nya MC liv


"Hej och välkommen! Kan jag ta din beställning? En Happy MeaL? med hamburgare, cheesburgare, chickenburger eller 4 alt. 6 bitar nuggets? vad vill ni ha för tillbehör till den? och vilken efterätt kan jag bjuda på? och dricka till den? En 6 bitars nuggets TACK!"

då har jag verkligen börjat att jobba på McDonalds. herregud, även om alla beskriver det som stressigt kan jag bara säga en sak; DET ÄR VÄRRE. tempot är högt och det finns inte mkt tid för andrum. kära nån , men vem kom på regeln att man ska servera under minuten?? det är ju helt galet för att inte påstå omöjligt att klara i princip. om de inte bara ber om en glass visserligen men övervägande är menyer och det värsta är att de ska äta så många åt gången och att bära sex dricker och göra 3 happymeal åt gången fixar jag bara inte under minuten. än.

Hade en mkt pleasent lördaskväll. efter att ha kommit hem från jobbet red jag charesse som bara var superfin och sen efter en dusch kom alex rosell och knapp för en visit som slutade med att jag och ida for in med dem på Score där det blev något glas rött och nån drink. en riktigt trevlig kväll. för att inte nämna att ordningsvakten

 var Mark som jag då har strypt ut på brottningen:D



image73


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback