Klåda

jag har nog aldrig vart särskilt känslig mot hudcremer och perfymer etc. har alltid haft en hud som tål det mesta, men jag måste nog erkänna mig besegrad på den fronten nu. sedan jag började använda JLOs glow bodylotion och parfym har jag en sådan extrem klåda att jag tror jag ska avlida. det kliar och jag kliar vilket leder till att jag blir alldeles röd och narig på huden:/ så inatt vaknde jag runt två och kunde bara inte somna om. det kliade något så fruktansvärt! övervägde starkt att gå upp och ta e dusch bara för att lindra klådan för till slut svider det ju när man kliar, men eftersom jag då förmodligen skulle väckt viktor som skulle upp och jobba låg jag kvar. i en timme låg jag innan jag slutligen kunde somna om, men vaknade till och från hela natten sen bara för att klia mig.


Så en varning till alla: Akta er för JLO Glow body lotion och parfym!


Kommentarer
Postat av: Scottan

Då var det inte lucas fel alltså ;) stackars dig.. :P

2007-11-02 @ 16:32:35
Postat av: Hanna

Åh! har du äntligen hittat orsaken till kliandet? nedrans parfymer!

2007-11-03 @ 20:27:35
Postat av: Helene

Haha stackars lucke som fått massa skit för sina obefintliga loppor. jag ska iaf passa mig på J.Lo ;C

2007-11-03 @ 22:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback