Höstmörker & matteprov

Uscha, idag har det varit ett rejält höstväder. det har regnat till och från hela dagen och varit mulet och grått. kallt har det varit också och jag känner hur jag börjar bli sådär trött som man blir på hösten. Fast ndå vill jag ge en eloge till mig själv idag. har verkligen fått saker gjorde som jag borde. hade lektion till tjugo i fem och sen tog jag in vicky medan magnus gick på något möte. sen när han kom tillbaka från mötet löste vi en svår fysikuppgift tillsammans. sedan gick jag och ordnade med min projektplan och skrev sedan ut allt inför mitt projektmöte imorron med Anders. därefter var det matte och har så vart fram tills nyss då jag kom fram till att jag förtjänade liten egentid innan natten tar över.

så idag är jag stolt över mig själv




image74

Mitt fina nyinredda fönster


Kommentarer
Postat av: Hellen

Du pluggar ihjäl dig northern island. mer egen-tid till dig! fint fönster, det ser ut som jul :)

2007-10-16 @ 23:16:57
Postat av: Zara

Fint :) Kommer du upp på lovet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback