Halloweenfest?

Har märkt att min kind väckt väldigt mycket uppmärksamhet under hela helgen. I onsdags åkte jag på en armbåge eller något dylikt på kinden vilket resulterade i ett fint blåmärke rätt på kinden och något mindre blåmärke nere på käken. har väl inte märkt att någon speciellt lagt märke till det fören nu i helgen. jobbade natt fredag och lördag och jag har fått ex antal kommentarer.

- Oj, fick du det där blåmärket av massagemaskinen?
- Jag tror du är skitig på kinden...
- Shiit har du varit i slagsmål? På riktigt??
- Du har ett till lite längre ner..
- Tjejen! Du har ett grymt blåmärke där!
Mfl.

Dock har jag nog fått den bästa kommentaren idag av Babs:

- Men oj Sophia, var du på halloweenparty igår kväll?



image78image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback