bekräftelse?

Om jag fick bestämma min framtid och få bestämma hur jag vill att allt ska se ut och hur allt ska kännas så vet jag precis hur jag vill utforma den. eller nja nästan i alla fall. jag vet kanske inte hur jag vill  bo och vad jag vill syssla med, men jag vet hur jag vill känna. jag vet vad för slags person som jag skulle kunna tänka mig att finns med och vara med. jag vet vad jag behöver och vill ha för att känna mig värdefull. så med de aspekterna kan jag veta hur jag vill forma min framtid. jag vet vad jag vill ha för grund.

det finns så många männiksor på jorden och alla resonerar och tänker  på olika sätt . vissa vet vad de vill ha andra inte. vad behöver man för att veta ? kanske om alla fick hitta sin själsfrände? om alla kunde dela sitt liv och sina tankar med någon annan som tänker helt lika. skulle inte det vara något för världsfreden?


 jag har hittat någon som får mig att känna att jag existerar. jag har någon som får mig att leva,
 har du?



Kommentarer
Postat av: Jessica

Sötisar ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback