Negerbanan med ost??

då satt man ner, efter en lång dag med halvhårt skolarbete med en god gopp kaffe med skummad mjölk och en förträffligt god, varm banan med, tro det eller ej, men philadelfiaost. en riktigt mumsig efterrätt som jag kände för att unna mig såhär i höst/vinter mörkret. frågan är om man kan kalla det vinter än, det har ju inte ens kommit någon snö men eftersom det ju faktiskt är november tycker jag allt att det är lite diffust på definitionen av denna årstid. kanske något mellanting som hövi?

nu är det 44 dagar kvar tills jag får fara hem nästa gång. Är jag en nörd som håller räkningen eller får man göra det? inte för att jag längtar hem sådär extremt just nu, men har en känsla av att efter fyra veckor kommer det kännas ganska mycket att jag varit ifrån någon som betyder mkt, och då är det tre veckor kvar endå.. för inte längtar jag hem till granlo, det kan jag lova er. känner att jag kommer vara ute på ganska många hembesök hos någon annan så fort jag får chansen

Nej, nu är det hög tid att surpla i sig det sista kaffet och packa väskan. ska iväg och brottas lite och göra av med lite energi och förhoppningsvis har jag sällskap på bussen hem sen!

image82


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback