Fulländat

Dt blev en riktigt lyckad kväll igår måste jag säga. trots disbyten som inträffade innan vi stack ut så hade jag verkligen superroligt. jag säger som chefen : "Det är tråkit att folk inte kan skilja på vad som är ditt och mitt"
men jag lät inte det förstöra kvällen , utan vi for ner på lyset och shakade bokstavligt talat hela natten lång.Måste säga att i goda vänners slag kan inget sabbas. En toppenkväll:D
när jag efter ex antal timmar på dansgolvet började fundera på refrängen och började promenera mot Max eftersom följet var hungriga konstaterade vi att det snöat rejält. så mkt att det till och med låg kvar på backen. så nu kan man väl säga att vintern är på intåg på allvar.

Just nu sitter jag och bara känner mig bekväm men sorgsen hos viktor. åker tillbaka till värmland imorron, vart tog veckan vägen?? nu är det sju långa veckor kvar tills jag har lov igen, och då kanske jag inte blir hemma eftersom mamma och pappa är i tankar om att bjuda med mig på en resa över jul och nyår. jag måste påstå att jag velar väldigt mkt eftersom det finns någon speciell här i sundsvall som jag är beroende utav... visst skulle en solsemester vara underbart, men två långa veckor med mamma och pappa? och utan min drog?



image81

Kommentarer
Postat av: Helene

Du kommer få en chock när du kommer tillbaka till hösten här i värmland ;D Men åh, alla åker utomlands. jag hoppar av våran resa. jag ska uppskatta två veckor utan föräldrar hemma istället :) Och jag ska uppskatta att itne hamna efter i plugget!

2007-11-03 @ 22:40:47
Postat av: Jessica

Fiiin kväll och det ordnar sig gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback