vackert

Underbara kvällar och mysiga mornar. det är vad mitt lov hittils har bestått utav och jag trivs som fisken i vattnet med att vara hemma igen. Eller vad vi nu ska kalla det:P jag vet inte om jag är "hemma" riktigt än men ska allt börja vänja mig vid tanken så går det nog snart till sig :D

Igår gjorde jag och viktor ett amitiöst rus och stack ut och sprang vid åttatiden på kvällen, och som tur var hängde jag på ganska bra men nåde vad fort han ska springa då. jag är en brottare inte distanslöpare så flåsade ganska bra när vi trappade ner på takten för att bege oss hemöver.

Imorron är det julafton och då ska jag försöka ta mig till stugan för at rida brightan innan farmor och frafar kommer över på jullunch runt två . blir till att stiga upp i tid imorron minsann om allt ska hinnas med!


image159

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback