Städa i massor!!

Imorgon får jag äntligen fara hem efter många veckors hårt arbetande! Är verkligen förtjänt av ett lov nu , mkt som händer just nu och jag känner att jag behöver komma hem igen för att komma tillbaka på banan. sliten i kroppen och KNOPPEN framförallt...

Städat en massa nu sen jag slutade. hjälpte helena lite med köket och dalarna med vardagsrummet för att sedan städa i källaren, men nu har jag paus innan jag på allvar tar tag i att packa och städa rummet. Vi har krossat vårt pepparkakshus med och då gäller det att vara snabb om man vill ha de goda bitarna med godis på ;D

Längtar massor till imorron!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

tycker ni om mig så m,ycket ;) haha ^¨

2007-12-19 @ 21:46:26
Postat av: Erik

"Gömt" vet jag inte men...
Skönt att komma hem förstår jag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback