snart!

Äntligen är det helg igen, och inte vilken helg som helst! det är sista helgen innan jag får komma hem !! På torsdag halv tio far jag hem igen . om allt går som det ska så kommer jag att rulla in på sundsvalls centralstation 17.49:D
Förhoppningsvis står det någon och väntar på mig där då.. : )

imorron skall det jobbas lite på donken och sen lutar det år utgång på kvällen, men inte mer än nått glas vin för min del. vill mest bara känna lugnet såhär i juletid. har inte riktigt börjat med julklappar än. eller jo, två har jag fått till och en är bara så bra:) sen har jag fixat två julklappar till mig själv också, man måste ju unna sig lite skönsång till sommaren så det blir massor av Lasse :)

Åhh jag hoppas att alla har sett MQ reklamen med Måns och hon, Agnes heter hon. den är bara så fin och jag älskar den! "All I want for christmas is you" den är mysig och får mig att tänka på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback