Nyårsafton

Ja då är det bara timmar kvar på det gamla året och ett nytt år är på intåg. ska man se över vad man är stolt över så är jag stolt över mitt jobb som jag fått, samt att jag är stolt över de betyg jag lyckats med att åstadkomma med mitt slit i skolan.
något jag är mindre stolt över är att jag inte har gjort allt som jag skulle viljat. jag är dålig på att hålla kontakt med folk som jag tycker om och jag skulle vilja kunna känna mig mera bekväm till vardags. men det är sånt man får jobba på och hoppas på att jag inte ignorerat gamla godinga alltför mkt.

Överlag är jag nöjd med året och nya utmaninagr väntar nästa år. man ska ta studenten och bli vuxen. skaffa ett jobb och börja betala räkningar. Flytta ifrån mina bästa vänner.. ja det är mkt som kommer som ett brev på posten bara för att man ska ta studenten.

jag önskar alla ett gott nytt år och ett god start på det nya året!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är mycket som kommer hända frammöver...ibland är man jublande glad och förväntansfull men sekunden efter vill man bara gråta... ;)
Livet är jobbigt ibland när det kommer delade känslor... Men det är bara att vraa stark och gå efter sitt hjärta ! ;)

2008-01-01 @ 12:36:12
Postat av: Erik

Glömde att skriva att de va jag som varit här och kikat ;)

Postat av: Helene

Gott nytt år på dig också vännen :) Härligt att höra din röst igår igen (om du minns det ;P).
Vi får inte tänka på att flytta ifrån varann än, nu ska vi njuta av ett helt halvår :)

2008-01-01 @ 22:00:46
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: sesskan

Gott nytt år och fortsättning på dig med darling :-* 2008 kommer bli ett bra år!

2008-01-02 @ 16:53:23
URL: http://www.jessicas.nu
Postat av: Lillienau

Näe, du får helt enkelt ta o flytta hit för gott!!
Ja menar va sk ja ta mejj till utan min syster?!

2008-01-03 @ 12:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback