Antivecka med lucia

Vilken vecka det har varit. Har vart på botten av allt som heter amitiös med skolarbetet. har verkligen rent av struntat i allt som jag borde göra och jobbat istället. sju timmar i måndags på donken 6 timmar CCC onsdag och tre timmar på skolan idag. visserligen har jag ju i alla fall tjänat pengar åt mig själv och åt klassen så  jag har inte bara degat av tiden, men grejen är den att jag gnäller på att jag är så dålig på att agera, men det faller ju i slutändan endå bara på mig själv..

Imorse fick vi på frukosten se ett underbart vackert luciatåg. det höjde verkligen graderna i kroppen på en när man fick äta pepperkakor, dricka glögg och lyssna på mysig sång sådär på morgonkvisten. Alla var så fina och jag fällde nog en tår där när stämmorna tog i:) Ida var en toppenlucia med vilket hon skall ha massor av cred för
(vi ska inte glömma att nämna att JAG faktiskt är en av lucians bästa vänner, gör det mig till blande de populära på skolan då?:P )

Sen på eftermiddagen var det julshow. helt okej om det inte hade vart så kallt i ridhuset så att mina fingrar och tår vart istappar:P


Våran SuperIda som vi Älskar
 image144

image139


Kommentarer
Postat av: Lulle

hihi! jag gillade den här dagen ganska mycke ändå! för jag tycker om mina vänner så! :)
Oj nu började jag visst att rimma,
så här lagom till jul och väntans timma(?) :P
jag är ganska knas iblan'.
gärna när jag är övertrött o dann...
haha! nu får jag ta o ge mig,
så jag inte råkar knäcka dej.
hehe.nu blev det svårt att låta bli,
men FÖR MIG FINNS DET BARA NI...(fem)!!

Postat av: Anonym

Gullunge!:)
Du kan verkligen konsten o göra en på bra humör,
tillome när man suttit på en flygplats i 7 timmar o vet att man ska vänta ytterligare några timmar för att sedan sätta sejj på ett plan i massa flera timmar;p Älskar dejj!!

2007-12-14 @ 19:33:46
Postat av: Helene

Ida var vacker som en dag :)Vi älskar henne! Och vi är hennes bästa vänner så vi är populära. det är vi ;P

2007-12-14 @ 22:30:36
URL: http://helene10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback